2011. április 30., szombat

Scellphone I9+++ kínai dual sim mobil hibás! - Jelenlegi ára: 4 500 Ft

Eladó a képen látható Kínai dual simes mobiltelefon. A készülék hibás, nem reagál az érintésre! A hangerőszabályzó és a bekapcsológomb oké! Többet nem tudok, nem próbáltam. A telefon beszámítottam, előéletéről semmit nem tudok. Én nem szedtem szét, de hogy előttem sem, erre garanciát nem vállalok. Amikor megnyomom a telefonon a képernyőt, elég érdekesen besüpped...
Tartozékok: Töltő, Adatkábel ami egyben töltő is, 2db akkumulátor, headset, használati útmutató. Hogy van-e benne magyar nyelv, nem tudom. Semmiféle garanciát nem vállalok érte, visszavásárlás nincs. Ennek tudatában licitálj! Köszönöm


Jelenlegi ára: 4 500 Ft

Az aukció vége: 2011-05-11 22:58
. Scellphone I9+++ kínai dual sim mobil hibás! - Jelenlegi ára: 4 500 Ft

0 megjegyzés:

Megjegyzés küldése